POMAGAJ INNYM ŻYĆ SZCZĘŚLIWIEJ I POZWÓL SOBIE NA PRZYJMOWANIE ZA TO ODPOWIEDNIEJ ZAPŁATY!
Warsztat przeznaczony jest przede wszystkim dla osób, które uczestniczyły w warsztacie „Tarot Intuicyjny 1˚”.
Jeśli jesteś osobą, która nie brała w nim udziału, jednak posługujesz się kartami i potrzebujesz narzędzi, wiedzy oraz pewności siebie, by wyjść z nimi do ludzi, napisz do mnie i opowiedz o sobie, a wspólnie zdecydujemy, czy ten warsztat jest dla Ciebie.
***
CO DA CI TEN WARSZTAT:
✓ Zyskasz jasność tego, co dokładnie oferujesz i jak przedstawić to światu (= przyciągnąć odpowiednich klientów).
✓ Dowiesz się, jak odpowiednio się przygotować i jakich niewypowiedzianych rzeczy mogą oczekiwać od Ciebie klienci.
✓ Zdobędziesz wiedzę, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w trakcie i po sesjach (m.in. brak pewności odczytu, przekazywanie złych wiadomości, reklamacje).
✓ Wycenisz swoją pracę i (w końcu) otworzysz się na przyjmowanie zapłaty za poświęcony czas, energię oraz wiedzę.
✓ Sprawdzisz siebie podczas sesji treningowych.
--------------------------------------------------
NAJWAŻNIEJSZE TEMATY, JAKIE PORUSZYMY PODCZAS WARSZTATU:
✓ Kim jesteś i co właściwie oferujesz
✓ Przygotowanie do sesji Tarota z drugą osobą
✓ Komunikacja słowna i wizualna, czyli jak trafić do odpowiednich ludzi
✓ Jak się wycenić i dlaczego wymiana musi zaistnieć
✓ Jak rozmawiać o pieniądzach (z bliskimi i nieznajomymi)
✓ Sesje twarzą w twarz i na odległość
✓ Jak formułować odpowiednie pytania (kontynuacja)
✓ Trudne karty i jak o nich mówić
✓ Jak się zachować, kiedy nie widzimy lub nie jesteśmy pewni odpowiedzi
✓ Reklamacje i jak się do nich odnosić
✓ Co robić, kiedy klient nas testuje
✓ Etyka i odpowiadanie na pytania dotyczące osób trzecich
--------------------------------------------------
WARSZTAT SKŁADA SIĘ Z:
◇ 3 Bloków tematycznych (w ich skład wchodzą nagrania oraz pomocne PDF’y):
- Praca z klientem
- Tworzenie marki
- Sprawy techniczne (związane z docieraniem do klienta i rozliczeniami)
◇ 1 Spotkania Q&A (Pytań & Odpowiedzi) na ZOOM’ie (dostępne do późniejszego odsłuchania)
--------------------------------------------------
PLAN WARSZTATU:
∎ WPROWADZENIE (10 min.)
∎ MODUŁ 1: PRACA Z KLIENTEM (nagranie 1 h 50 min. + PDF)
∎ MODUŁ 2: TWORZENIE MARKI (nagranie 26 min. + PDF)
∎ MODUŁ 3: SPRAWY TECHNICZNE (1h 43 min. nagrań + PDF)
∎ NA ZAKOŃCZENIE: (6 min.)