TAROT INTUICYJNY

TAROT INTUICYJNY 2˚ | PRACA Z KLIENTEM

6
Kup teraz 550.00 PLN

POMAGAJ INNYM ŻYĆ SZCZĘŚLIWIEJ I POZWÓL SOBIE NA PRZYJMOWANIE ZA TO ODPOWIEDNIEJ ZAPŁATY!

Warsztat przeznaczony jest przede wszystkim dla osób, które uczestniczyły w warsztacie „Tarot Intuicyjny 1˚”.

Jeśli jesteś osobą, która nie brała w nim udziału, jednak posługujesz się kartami i potrzebujesz narzędzi, wiedzy oraz pewności siebie, by wyjść z nimi do ludzi, napisz do mnie i opowiedz o sobie, a wspólnie zdecydujemy, czy ten warsztat jest dla Ciebie. 

***

CO DA CI TEN WARSZTAT:

 Zyskasz jasność tego, co dokładnie oferujesz i jak przedstawić to światu (= przyciągnąć odpowiednich klientów).
 Dowiesz się, jak odpowiednio się przygotować i jakich niewypowiedzianych rzeczy mogą oczekiwać od Ciebie klienci.
 Zdobędziesz wiedzę, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w trakcie i po sesjach (m.in. brak pewności odczytu, przekazywanie złych wiadomości, reklamacje).
 Wycenisz swoją pracę i (w końcu) otworzysz się na przyjmowanie zapłaty za poświęcony czas, energię oraz wiedzę.
 Sprawdzisz siebie podczas sesji treningowych.

--------------------------------------------------

NAJWAŻNIEJSZE TEMATY, JAKIE PORUSZYMY PODCZAS WARSZTATU:

Kim jesteś i co właściwie oferujesz
Przygotowanie do sesji Tarota z drugą osobą
Komunikacja słowna i wizualna, czyli jak trafić do odpowiednich ludzi
Jak się wycenić i dlaczego wymiana musi zaistnieć
Jak rozmawiać o pieniądzach (z bliskimi i nieznajomymi)
Sesje twarzą w twarz i na odległość
Jak formułować odpowiednie pytania (kontynuacja)
Trudne karty i jak o nich mówić
Jak się zachować, kiedy nie widzimy lub nie jesteśmy pewni odpowiedzi
Reklamacje i jak się do nich odnosić
Co robić, kiedy klient nas testuje
Etyka i odpowiadanie na pytania dotyczące osób trzecich 

--------------------------------------------------

WARSZTAT SKŁADA SIĘ Z:

3 Bloków tematycznych (w ich skład wchodzą nagrania oraz pomocne PDF’y):

  • Praca z klientem
  • Tworzenie marki
  • Sprawy techniczne (związane z docieraniem do klienta i rozliczeniami)

1 Spotkania Q&A (Pytań & Odpowiedzi) na ZOOM’ie (dostępne do późniejszego odsłuchania)

--------------------------------------------------

PLAN WARSZTATU:

∎ WPROWADZENIE (10 min.)

∎ MODUŁ 1: PRACA Z KLIENTEM (nagranie 1 h 50 min. + PDF)

∎ MODUŁ 2: TWORZENIE MARKI (nagranie 26 min. + PDF)

∎ MODUŁ 3: SPRAWY TECHNICZNE (1h 43 min. nagrań + PDF)

∎ NA ZAKOŃCZENIE: (6 min.)

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies  Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję